1. Podział zakresu technicznego na SPÓŁDZIELNIĘ i UŻYTKOWNIKÓW LOKALI
2. Zasady bezpieczeństwa - BUDYNKU i LOKALU wg. Rozporządzenia MSWiA z 1999r.
3. Zasady bezpieczeństwa - WENTYLACJA LOKALU
4. Zasady zgłaszania awarii i usterek
5. PORADNIK w typowych sprawach technicznych
6. Zakres robót niedozwolonych dla użytkowników lokali
7. Centralne ogrzewanie - uwarunkowania
Poniżej zakres rzeczowy prowadzonych spraw technicznych:
Sprawy Techniczne INSPEKTORZY, os. Kombatantów 1 (pokój nr 2), tel. bezpośredni 012 349-78-02
W tym miejscu załatwiamy formalne sprawy techniczne :
- Udzielanie ogólnych informacji technicznych i o użytkowaniu lokali,
- Prowadzenie nadzoru remontów zleconych Firmom zewnętrznym,
- Prowadzenie spraw odbiorów technicznych lokali po remontach,
- Ocena skutków technicznych usterek budowlanych i awarii w lokalach,
- Prowadzenie spraw przeglądów wynikających z Prawa Budowlanego,
- Prowadzenie spraw terenowo – prawnych,
- Prowadzenie spraw przeglądów kominiarskich,
- Prowadzenie spraw dofinansowania do wymiany okien w mieszkaniach,
- Wydawanie warunków technicznych remontów mieszkań wykonywanych przez mieszkańców i prowadzenie odbiorów w tym zakresie,
- Załatwianie korespondencji w powyższym zakresie .
Sprawy Techniczne MISTRZOWIE, os. Kombatantów 1 (pokój nr 3), tel. bezpośredni 012 349-78-03
W tym miejscu zgłasza się usterki i załatwiamy poniższe sprawy:
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii w budynkach i w lokalach,
- Kierowanie i nadzór nad własną Grupą Konserwacyjno – Remontową (GKR),
- Usuwanie usterek w budynkach zakresie obciążającym Spółdzielnię,
- Obsługa techniczna wszystkich instalacji w budynkach ( bez instalacji teletechnicznych, telewizji kablowych i internetu),
- Obsługa techniczna węzłów cieplnych będących własnością Spółdzielni,
- Wykonywanie przeglądów technicznych instalacji – wynikających z przepisów Prawa Budowlanego,
- Obsługa techniczna hydroforni.